twitter
rss


BENVINGUTS A TOTS I TOTES


El passat dia 5 de Maig vàrem anar a Sa Ràpita per participar a una sessió de vela.
Aquestes són les nostres opinions:


REBECA L'excursió va ser divertida perquè anàrem a sa platja

TOMEU Me va agradar molt perquè vàrem anar a jugar a la platja i va ser molt divertit i després amb la barca de vela me va agradar molt!

PERE Me va agradar perquè va ser molt divertit anar amb vela i jugar a la platja.

MIRIAM M'ho vaig pasar bé perquè vàrem jugar

YANEL Aquesta excursió va ser molt divertida perquè ho vaig passar molt bé.

TATIANA Va ser molt divertit perquè vàrem jugar

ADRIÀ L'excursió va ser molt divertida perquè vam jugar a molts de jocs a la platja de Sa Ràpita.

SIMON Aquesta excursió ha estat molt divertida perquè podiem jugar amb els amics a sa platja i anar amb barca.

MARIA L'excursió va ser molt divertida per que els monitors em van esquitxar.

BET Me va agradar perquè vàrem anar a la platja i després pujarem a la barca i ens varen banyar.

ISABEL: Em va agradar l'excursió perquè m'encanta el mar i navegar. A més vam aprendre moltes coses sobre els vaixells de vela.

Gabriela: M' ho he passat bé perquè jugàrem i aprenguérem coses.

JUAN :Me va agradar molt perquè vàrem jugar a la platja a futbol i quan vàrem pujar a la vela va ser molt divertit. M´agradaria tornar-ho a fer

BARTOMEU Va ser molt divertit,amb tots els meus amics va ser genial!!!, perquè amb la vela i la zodiak era molt divertit.

M.DEL MAR: Em va agradar perquè ens varem divertir molt i els monitors eren simpàtics.

MARIA ALICE: Me va encantar perquè vàrem conduir la vela ,vàrem jugar i varem fer fotos.

MIQUEL ANGEL: me va agradar molt i vàrem fer un forat molt gros.

MIQUEL ASHAUER: me va agrada moltísim i aniria una altra vegada!

MARTA: Me va agradar, perquÈ mai havia anat amb vela i també va ser divertit anar d'una barca a l'altre.

OSCAR me va agradar però la barca anava lenta

ALLEFF: l'excursio me va agrada molt perquè vàrem anar anb una barca.

DANIEL .Va estar molt bé perque mai havia anat amb un vaixell de vela i me va agradar molt.

MARIA ANTÒNIA : em va agradar molt perquè vàrem anar a la platja a jugar i perquè dins la barca ens vam banyar.